Hochland zmniejsza zużycie plastiku

Hochland Polska w oparciu o najnowsze wytyczne prawne, a także - jak przyznaje - wymagania ze strony klientów, między innymi sieci handlowe, wypracował listę priorytetów dotyczących opakowań zrównoważonych.

Zespół roboczy złożony z przedstawicieli różnych działów Hochland Polska kontynuuje prace w zakresie zrównoważonych opakowań. Docelowo działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i opakowań będą elementem strategii sprzedażowej.

Wśród priorytetów Hochlanda dotyczących opakowań zrównoważonych znalazły się między innymi: optymalne prowadzenie procesów recyklingu, pomniejszanie wagi i udziału opakowań w produkcie, uzyskanie redukcji emisji CO2, a także edukowanie konsumenta, aby widział sens w segregowaniu i ograniczaniu odpadów.

- W 2018 r. wprowadziliśmy na rynek pierwsze kubki Almette z nowej formy. Nowy kubek Almette jest o 1 g lżejszy od dotychczasowego, co pozwoli na redukcję opakowań z tworzyw sztucznych wprowadzonych przez Hochland Polska na rynek o 77 ton rocznie (-5% tworzyw wprowadzonych na rynek) – powiedział Jacek Wyrzykiewicz (na zdjęciu), PR & marketing services manager w Hochland Polska.

Hochland istnieje na naszym rynku od początku lat 90. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. 

Ilona Mrozowska 3048 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }