Sertop z nową odsłoną w internecie

Wraz ze zmianami grafiki bloga kulinarnego Serki w Kuchni, tyski producent serków topionych zmienił design strony www.

– Inspiracją do zmian były oczekiwania samych konsumentów oraz stworzenie miejsca jeszcze bardziej przyjaznego czytelnikom i partnerom handlowym -  mówi Aneta Będkowska, marketing manager w Sertop.

- Mamy nadzieję, że nowa strona ułatwi naszym fanom korzystanie z niej i zachęci do częstszego wykorzystania naszych przepisów kulinarnych z serkiem topionym na proste w przygotowaniu, domowe posiłki - dodaje.

Na początku tego roku metamorfozie uległ także blog tego tyskiego producenta serkiwkuchni.pl (rozwijany od 2016 r.). Całkowicie zmieniono design, grafikę oraz układ stron.

Sertop to firma z ponad pięćdziesięcioletnią tradycją i jeden z największych producentów serów topionych w Polsce. Dystrybuuje swoje produkty do większości sieci handlowych w Polsce, a także eksportuje sery topione do ponad 21 krajów, m.in. do: USA, Kanady, Izraela, Czech, Niemiec, Bułgarii.

Joanna Hamdan 13693 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.