Większa Castorama w Nowym Targu

Od 24 kwietnia mieszkańcy Podhala mogą zrobić zakupy w powiększonym i zmodernizowanym sklepie sieci przy ul. Szaflarskiej 176.

Do tej pory klienci mieli do dyspozycji 3950 mkw. Teraz powierzchnia zwiększyła się ponad dwukrotne i wynosi 8130 mkw.

Praktycznie każdy dział sklepu został powiększony, dzięki czemu placówka będzie mogła zaoferować jeszcze większy wybór i różnorodność produktów.

Obiekt wzbogaci się również o liczbę miejsc parkingowych, bo z początkowych 50 wzrośnie ona do 350.

Nowa, większa Castorama oznacza również więcej miejsc pracy. Zespół sklepu powiększył się o kolejne 30 osób i w tym momencie liczy on 181 pracowników.

Ponadto w odpowiedzi na potrzeby klientów wprowadzone zostały bezpłatne usługi projektowania kuchni oraz łazienki. Punkt projektowy czynny będzie codziennie w godzinach pracy sklepu, od poniedziałku do niedzieli (handlowej) i zlokalizowany jest przy strefie inspiracji poświęconej łazienkom.

Na terenie sklepu urządzone zostały trzy strefy inspiracji - łazienki, kuchnie i garderoby. W każdej z nich, dzięki przedstawionym przykładom, klienci mogą zobaczyć, jak produkty dostępne w sklepie sprawdzają się w praktyce i jakie możliwości dają w zakresie aranżacji przestrzeni.

Sklep oferuje również usługi takie jak: transport, click&collect (możliwość zamówienia on-line i odbioru produktów w sklepie), click&delivery (możliwość zamówienia on-line z dostawą do domu). W sklepie oferowane będą również kredyty umożliwiające finansowanie zakupów oraz wiele usług związanych z przygotowaniem produktów do wykorzystania w domu i ogrodzie.

Castorama swój pierwszy sklep w Polsce uruchomiła w 1997 r. Obecnie prowadzi sprzedaż w 77 lokalizacjach w różnych częściach kraju. Zapewnia również klientom dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia prawie 12 tys. pracowników. Castorama jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.