88 samochodów do wygrania w loterii Orlenu
Największa w historii PKN Orlen loteria promocyjna rusza 23 kwietnia i potrwa do końca roku. Do wygrania jest ponad 11 milionów nagród, w tym samochody marki Peugeot SUV 3008 oraz wyjazdy na Grand Prix F1.
Na uczestników czeka m.in. 88 samochodów. - W ten sposób nawiązujemy do numeru startowego jedynego w historii F1 Polaka. Dodatkowo do wygrania będą wyjazdy na Grand Prix F1.W ramach loterii gwarantujemy emocje towarzyszące zawodnikom na torach najszybszych wyścigów świata – zapewnia Jarosław Skorupa.
Zasady loterii są proste – każdy klient, który zdecyduje się na zakup jednego z 14 zestawów promocyjnych Stop Cafe będzie miał możliwość wylosowania konkursowej zdrapki. Ta z kolei daje szansę na zdobycie jednej z wielu atrakcyjnych nagród –samochodów marki Peugeot SUV 3008 oraz produktów pod marką Verva - batonów proteinowych, napojów Verva Magnez + B6 i napojów energetyzujących Verva. Duża pula atrakcyjnych nagród gwarantuje wygraną co trzeciej zdrapki.
Ponadto każdy z uczestników programu Vitay może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z sześciu wyścigów Formuły 1. Zwycięzca może zabrać ze sobą czworo przyjaciół. Pakiet obejmuje przelot, zakwaterowanie, pobyt na torze oraz spotkanie z Robertem Kubicą.
Loteria na stacjach Orlen, która rozpoczyna się 23 kwietnia, potrwa do 31 grudnia br. Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na www.loteria.orlen.pl i będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej. Wraz z uruchomieniem loterii do dyspozycji klientów oddano szereg produktów marki Verva z wizerunkiem Roberta Kubicy. Poszerzona oferta obejmuje batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne.
Jednocześnie dla fanów Roberta Kubicy i sportów motorowych przygotowana została szeroka gama gadżetów. Wśród nich są: odzież sportowa (koszulki, torby i czapki) oraz kubki, breloki, magnesy oraz smycze. Fani motorsportu będą mogli zaopatrzyć się również w artykuły, zachęcające do wspólnego kibicowania polskiemu kierowcy – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.
Spot reklamowy ruszającej od czwartku loterii będzie emitowany od 24 kwietnia 2019 r. w telewizji oraz na platformach VOD. Równolegle rusza promocja w prasie. W maju br. dodatkowo rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH, gdzie oprócz standardowych nośników, będzie można zobaczyć plakaty na tyłach autobusów oraz na konstrukcjach wielkoformatowych.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.