Arteta. DayUp Pearls Summer Edition

To trzy nowe warianty smakowe inspirowane letnimi drinkami.

Nowe propozycje to rozszerzenie linii DayUp Pearls, w której do tej pory dostępne były w 6 wariantach smakowych.

Trzy nowe produkty z linii Summer Edition to specjalna, limitowana edycja dostępna w ofercie marki w sezonie letnim.

Wszystkie nowości to mix musów owocowych, wzbogaconych o charakterystyczną słodką, a zarazem orzeźwiającą nutę smakową.

W limitowanej edycji znajdują się: Piña Colada, czyli połączenie ananasa i kokosa inspirowane kubańskim drinkiem.

Drugi smak to Mojito - mix mięty i limonki, natomiast Margarita to truskawka i limonka z dodatkiem delikatnej nuty bazylii.

We wszystkich smakach znajdziemy również śmietankę kokosową i tapiokę, które stanowią bazę produktu.

Oferta będzie dostępna do wyczerpania zapasów.

Nowe smaki DayUp Pearls trafią do sprzedaży w kwietniu w rekomendowanej cenie 3,49 zł.

Joanna Hamdan 13690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.