Nadciągają posiłki!

Mały Głód i jego Ekipa rzucają wyzwanie Danio.

Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa Małego Głoda.

Wiosenna kampania promocyjna prezentuje nowych bohaterów marki. Do Ekipy dołącza głód poranny zwany Burczkiem, Głodróżnik oraz Głodzinka.

- Kampania wykorzystująca bohaterów – Ekipę Małego Głoda, pozwala na zaprezentowanie produktów odpowiadających na różne potrzeby konsumentów. Danio nie jest już tylko jedną „metodą na Głoda”, ale pozwala zaspokoić uczucie głodu w wielu sytuacjach, zarówno rano, kiedy często towarzyszy nam pośpiech, w podróży, jak i wtedy, gdy nie do końca wiemy, na co mamy ochotę - mówi Zofia Legierska, kierownik marki Danio.

Nową kampanię Danio w mediach zapoczątkował spot, w którym Mały Głód wzywa wszystkie Głody do pomocy. Opublikowana później druga odsłona kampanii - 30-sekundowy spot wyjaśnia, że Mały Głód zwołuje Ekipę Głodów wyspecjalizowanych w swoich dziedzinach.

Za kreację postaci Ekipy Małego Głoda odpowiada agencja H2O Creative. Realizacją spotu i obsługą kampanii reklamowej zajęła się firma VMLY&R Poland. Zakup mediów prowadzi dom mediowy MediaCom, zaś zakup mediów digital - agencja K2 Media. Działania public relations prowadzone są przez Danone.

Joanna Hamdan 9089 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }