Valbon z największą kampanią online od lat

Jej celem jest zwiększenie świadomości marki i benefitów produktowych.

Rozpoczęła się największa kampania marki Valbon od 7 lat.

Do szeroko zasięgowej kampanii online dołączyły właśnie działania z Influencerami takimi jak: Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot, Minimalliving i mikroinfluencerami, którzy inspirują do poszukiwania nowych okazji spożycia serów pleśniowych.

Działania realizowane są w obszarach: mediowym, digital, content i influencer marketingowych, obejmują kampanię video online na YouTubie, kanałach VOD i witrynach premium, akcje paid social na kanałach Facebook i Instargam marki Valbon, search i programmatic, w którym główną osią działań jest video. W ramach content marketingu na wybranych serwisach kulinarnych benefity produktowe w kategorii serów pleśniowych wspierają treści redakcyjne.

Valbon, jako jedna z marek należących do firmy Hochland, jest obsługiwana przez spółki Group One w modelu współpracy one house. Value Media odpowiada za kompleksową strategię budowania marki oraz wraz z SalesTube za planowanie kampanii online. SalesTube odpowiada również za działania paid social oraz wykorzystanie programmatica w kampanii digitalowej. Agencja contentowa Labcon zaplanowała i realizuje działania z Influencerami.

Kampania potrwa do 31 maja.

Joanna Hamdan 8704 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }