Lidl rozszerza współpracę z marką Bracia Sadownicy

Od 17 kwietnia, w sklepach sieci dostępna jest specjalna oferta na Wielkanoc - jabłka w świątecznym opakowaniu.

Lidl zdecydował się na rozszerzenie współpracy z marką Bracia Sadownicy w kluczowym sezonie sprzedażowym.

Do oferty tłoczonych na zimno soków "Tłoczone Jabłko" oraz napojów bez cukru "Musujące Jabłko", dołączają Świeże Jabłka z sadu Śmiłowice.

Są niewoskowane i ręcznie zbierane. Do oferty wielkanocnej wybrane zostały jabłka odmiany Red Jonaprince. Owoce są zapakowane w kartonowe opakowanie z wielkanocną grafiką, które zawiera 15 wyselekcjonowanych jabłek.

Jabłka Red Jonaprince charakteryzuje się głębokim czerwonym wybarwieniem. Dodatkowo, owoce tej odmiany ze względu na ścisły, drobnoziarnisty miąższ, zachowują długą przydatność do spożycia, a także wysokie walory smakowe.

Joanna Hamdan 9089 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }