Magdalena Sosna dołącza do zespołu GfK
Objęła stanowisko marketing and communications managera.
Magdalena Sosna od połowy kwietnia obejmuje stanowisko marketing and communications managera.
Do jej obowiązków będzie należało kompleksowe zarządzanie strategią marketingową i komunikacją GfK Polonia. Będzie także odpowiedzialna za wsparcie biznesu działu digtial w zakresie marketingu i komunikacji, które obejmuje planowanie, rozwój i zarządzanie innowacyjnymi wielokanałowymi kampaniami marketingowymi w celu zapoznania klientów z narzędziami oferowanymi przez GfK.
Magdalena Sosna wcześniej zatrudniona była w Nielsenie, gdzie odpowiadała za PR i marketing biznesu Connect. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencji Partner of Promotion, TVP i na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.