Magdalena Sosna dołącza do zespołu GfK

Objęła stanowisko marketing and communications managera.

Do GfK Polonia przeszła z Nielsena, gdzie również zajmowała się doradztwem w zakresie PR i marketingu.

Magdalena Sosna od połowy kwietnia obejmuje stanowisko marketing and communications managera.

Do jej obowiązków będzie należało kompleksowe zarządzanie strategią marketingową i komunikacją GfK Polonia. Będzie także odpowiedzialna za wsparcie biznesu działu digtial w zakresie marketingu i komunikacji, które obejmuje planowanie, rozwój i zarządzanie innowacyjnymi wielokanałowymi kampaniami marketingowymi w celu zapoznania klientów z narzędziami oferowanymi przez GfK.

Magdalena Sosna wcześniej zatrudniona była w Nielsenie, gdzie odpowiadała za PR i marketing biznesu Connect. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencji Partner of Promotion, TVP i na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Joanna Hamdan 9089 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }