Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Pierwsza fabularna reklama marki Harnaś

17 kwietnia w telewizji pojawi się pierwszy spot marki, w którym króla gór zagrał Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie

Przez dotychczasowe reklamy marka Harnaś była utożsamiana z animowanym bohaterem, który niósł pomoc innym, był odważny i śmiały. Do swojego świata Harnaś zapraszał każdego, kto chciał się napić dobrego piwa.

Pod koniec 2018 roku rozpoczął się proces odświeżania marki – piwo zyskało nowy, lepszy smak oraz nową szatę graficzną opakowań – bardziej wyrazistą i nowoczesną. Postać Harnasia została na etykietach urealniona i znacznie powiększona na tle oświetlonych słońcem górskich szczytów.

- Zmiana formatu spotów reklamowych z animowanych na fabularne jest kolejnym etapem tego procesu. Budujemy nowy, filmowy świat marki i zapraszamy do niego konsumentów. Wierzymy, że nowy Harnaś oraz jego nowi przyjaciele zdobędą sympatię widzów – mówi Patrycja Skierska, brand manager marki w Carlsberg Polska. - Wiemy, że widzowie kochają filmy i seriale, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć reklamy na miarę produkcji filmowych. Wartka akcja, dopracowana w detalach scenografia, filmowe zabiegi – tego na pewno nie zabraknie w filmach o przygodach Harnasia. Nowy lepszy Harnaś! Nareszcie! – dodaje Patrycja Skierska.

Nad nowym fabularnym spotem reklamowym pracowała blisko 100-osobowa ekipa. W rolę nowego Harnasia wcielił się Karol Dziuba, aktor teatralny, znany szerszej publiczności również z serialu telewizyjnego pt. "O mnie się nie martw" oraz z filmów fabularnych: "Bodo", "Gwiazdy" i "Całe szczęście". Spot wyreżyserował Michał Sabliński, który ma na swoim koncie wiele reklam dla polskich i międzynarodowych firm, a operatorem był Michał Sobociński – autor zdjęć do takich filmów jak: "Sztuka kochania", "Belfer 2", czy "Miłość jest wszystkim".

Nowa 30-sekudnowa reklama promocyjna jest pierwszą z serii reklam o przygodach Harnasia. Pojawi się w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych 17 kwietnia br. i będzie wspierać tegoroczną promocję podkapslową piwa Harnaś. Kolejna reklama wizerunkowa ukaże się już na początku maja.

Za kreację spotu odpowiada agencja Grey, za produkcję – Dynamo Film, planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Link do nowego spotu: https://youtu.be/xgp6EZrn9q8

Joanna Hamdan 9089 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }