Jaja nie tylko na Wielkanoc
To wspólna akcja promocyjna marki jaj Zdrovo (Fermy Woźniak) i blogerki kulinarnej ekuchareczka.pl.
Głównym celem współpracy marki z blogerką jest inspirowanie konsumentów do spożywania jaj, nie tylko od święta, a także zachęcanie do poszerzania swojego menu o te wartościowe produkty sięgając po proste, ale niestandardowe przepisy.
Film będzie dystrybuowany i promowany w social mediach.
Monika Ruszkowska od kilku lat prowadzi blog o kuchni i dobrym życiu https://ekuchareczka.pl, gdzie dzieli się sprawdzonymi przepisami oraz wielopokoleniowym doświadczeniem, radością gotowania i karmienia. Jest również autorką książki "50 przepisów na krewetki". Już wkrótce ukaże się kolejna z cyklu, tym razem poświęcona jajkom. Na co dzień pracuje jako dyrektorka biura reklamy w grupie na:Temat. Gotowanie jest jedną z jej życiowych pasji.
Filmik można znaleźć na kanale YouTube agencji Hanami Communications - https://www.youtube.com/watch?v=0_PIsmDmxfc&feature=youtu.be

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.