"Zdrowo pomyślane"

To hasło najnowszej kampanii marki Tymbark.

Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt i humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób.

Sok 100% Pomarańcza zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z owoców, która wspiera odporność. Sięgając po szklankę soku nie tylko dbamy o odporność, ale i gwarantujemy sobie porcję przyjemności w postaci pysznego smaku dojrzałych, soczystych owoców. Dzięki temu dbanie o zdrowie jest nie tylko łatwe, ale i przyjemne.

Kampania jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych, a także prowadzona poprzez kreacje digitalowe.

Joanna Hamdan 9089 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }