"Zdrowo pomyślane"
To hasło najnowszej kampanii marki Tymbark.
Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt i humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób.
Sok 100% Pomarańcza zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z owoców, która wspiera odporność. Sięgając po szklankę soku nie tylko dbamy o odporność, ale i gwarantujemy sobie porcję przyjemności w postaci pysznego smaku dojrzałych, soczystych owoców. Dzięki temu dbanie o zdrowie jest nie tylko łatwe, ale i przyjemne.
Kampania jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych, a także prowadzona poprzez kreacje digitalowe.

Joanna Hamdan
13693 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.