Purella przedstawia ambasadorkę i nową linię produktów

Twarzą marki jest znana z programu kulinarnego Masterchef i Masterchef Junior Anna Starmach. Jurorka jest została także udziałowcem firmy.

Jak mówi Michał Czerwiński, prezes zarządu Purella Superfoods, na świecie rynek superfoods rozwija się bardzo dynamicznie, natomiast w Polsce ma wiele barier.

- My je wszystkie przebadaliśmy, przemyśleliśmy i opracowaliśmy finalny koncept - przekonuje. - Jak się okazało problemem dla konsumenta jest cena i gramatura, ponieważ w Polsce do tej pory produkty te były za duże i za drogie. Postanowiliśmy wprowadzić na rynek małe opakowania superfoods, w niskiej jednostkowej cenie. Co ważne - nie będziemy ich stawiać na półce zdrowia, tylko w kategorii przypraw. Tak by z jednej strony były przyprawy dla smaku, a z drugiej produkty pełne wartości odżywczych – tłumaczy Michał Czerwiński.

Pierwsze produkty pojawią się w sieci drogerii Rossmann na początku maja, a następne już w czerwcu w kolejnych sieciach współpracujących z firmą. Cała linia liczy 25 produktów, które można dodać do codziennej diety, od śniadania przez obiad i deser na kolacji kończąc. Wśród nowości znajdą się takie produkty jak: jagody maqui, lucuma – naturalna alternatywa cukru, kruszone kakao w lucumie, miechunka, camu camu czy baobab. Większość produktów posiada certyfikat BIO.

Produkty będą dostępne w opakowaniach 21-45 g, a niektóre jak np. sól himalajska, cukier kokosowy, czy mąka kokosowa w gramaturach 100-200g. Większość produktów Purella kształtuje się w cenach półkowych pomiędzy 2,99-6,99 zł.

Opakowania są utrzymane w prozdrowotnym nurcie z motywem serca z superfoods podzielonego na pół – z jednej strony rośliny i owoce z jakich powstaje produkt, a z drugiej ich wersja w proszku. Białe tło, czytelne ikony oraz zrozumiały przekaz jednoznacznie wskażą konsumentowi, jak i dlaczego używać dany produkt, ułatwiając wybór i pokazując specjalnie przygotowane przepisy przez Anię Starmach.

- Nasze produkty kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców, którzy na co dzień niekoniecznie odwiedzają półki ze zdrową żywnością, ale chcą w prosty sposób uzupełnić swoją codzienną, tradycyjną dietę w zdrowe składniki – dodaje Michał Czerwiński.

Jak natomiast wyjaśnia Anna Starmach, która została udziałowcem firmy Purella Foods, stara się ona współpracować z markami, które są dla niej osobiście bliskie. - Propozycja wspólnych działań wyszła ze strony Purelli, którą kojarzyłam z doskonałej jakości batonami Ewy Chodakowskiej, towarzyszącymi mi na co dzień, jako zdrowa przekąska. Mój aktywny udział w pracy nad produktami rozpoczął się niespełna rok temu. Jestem bardzo zadowolona, że nasza współpraca nie będzie się opierała wyłącznie na użyczeniu mojego wizerunku, ale również na współtworzeniu firmy, produktu oraz edukowaniu w zakresie superfoods – zapewnia Anna Starmach.

Marka Purella zadebiutowała na rynku w 2016 r. Zaczynała sprzedając chlorellę i jest obecnie liderem sprzedaży tego produkt w Polsce. Następnie wspólnie z Ewą Chodakowską stworzyła linię zdrowych przekąsek Be RAW, którą intensywnie rozwija. Obecnie rozszerza swoje portfolio o linię produktów superfoods, które poszerzą kategorię przypraw.

Joanna Hamdan 8704 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }