STR8 prezentuje nowe oblicze

Zmianie uległa szata graficzna opakowań kosmetyków. Ponadto pojawiła się nowa linia zapachowa oraz formuły i funkcjonalności.

Eleganckie i czarne opakowania zapachów marki STR8, wyróżniają się - jak twierdzi producent - kolorowym monogramem, co pomaga w ich identyfikacji. Informacja na temat nut zapachowych, umieszczona na opakowaniu, przyda się przy wyborze tego ulubionego, a dopracowane detale opakowania, czerń i aksamit nadają im luksusowego i oryginalnego charakteru.

Zmianie wizerunku marki STR8 towarzyszy szeroko zaplanowana kampania 360° obejmująca: media tradycyjne, social media, działania in store i out store.

Marka ma także nowego ambasadora. Został nim światowej sławy koszykarza NBA - Giannis Antetokounmpo.

Został on twarzą nowych zapachów STR 8 - Rise i Ahed.

Linia zapachowa STR8 to aktualnie 54 produkty, w tym: wody po goleniu, wody toaletowe, dezodoranty zapachowe, dezodoranty w sprayu, żele pod prysznic.

Kosmetyki serii STR8 dostępne są w sieciach drogeryjnych, super- i hipermarketach oraz w sklepach kosmetycznych. 

Joanna Hamdan 14175 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.