Omnipack z nowym dyrektorem sprzedaży

Z początkiem roku stanowisko to objął Piotr Lewaciuk.

Piotr Lewaciuk z branżą logistyki dla e-commerce związany jest od 2005 r. Od 2009 r. pracował dla grupy Integer.pl, gdzie - jako dyrektor sprzedaży a później dyrektor zarządzający – budował sieć urządzeń do odbioru paczek Paczkomaty Inpost.

Ponadto doświadczenie sprzedażowe zdobywał także m.in. w Grupie Maspex oraz firmie kurierskiej Siódemka.

– Z jednej strony chcemy umacniać pozycję w Polsce, a z drugiej budować markę w całym regionie CEE. Dołączenie Piotra do zespołu pomoże nam w wyznaczaniu jeszcze bardziej ambitnych celów sprzedażowych – mówi Tomasz Kasperski, founder & CEO Omnipack.

Omnipack to operator logistyczny, lider w segmencie średniej wielkości firm. Oferuje całościową obsługę logistyki dla sektora e-commerce. Posiada dwa centra logistyczne o łącznej powierzchni centrum dystrybucji o powierzchni 5 000 mkw., gdzie realizuje projekty dla ponad 100 sklepów internetowych z takich branż, jak: odzieżowa, kosmetyczna, farmaceutyczna czy home&living.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }