Omnipack z nowym dyrektorem sprzedaży
Z początkiem roku stanowisko to objął Piotr Lewaciuk.
Ponadto doświadczenie sprzedażowe zdobywał także m.in. w Grupie Maspex oraz firmie kurierskiej Siódemka.
– Z jednej strony chcemy umacniać pozycję w Polsce, a z drugiej budować markę w całym regionie CEE. Dołączenie Piotra do zespołu pomoże nam w wyznaczaniu jeszcze bardziej ambitnych celów sprzedażowych – mówi Tomasz Kasperski, founder & CEO Omnipack.
Omnipack to operator logistyczny, lider w segmencie średniej wielkości firm. Oferuje całościową obsługę logistyki dla sektora e-commerce. Posiada dwa centra logistyczne o łącznej powierzchni centrum dystrybucji o powierzchni 5 000 mkw., gdzie realizuje projekty dla ponad 100 sklepów internetowych z takich branż, jak: odzieżowa, kosmetyczna, farmaceutyczna czy home&living.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.