ETi rozpoczyna współpracę z agencją UM

Dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów w ramach promocji wszystkich produktów z portfolio producenta.

- Budowanie świadomości marki wśród konsumentów jest naszym priorytetem jako nowego gracza na polskim rynku. Działania reklamowe są bardzo ważnym punktem naszej strategii inwestycyjnej w Polsce, dlatego bardzo cieszymy się, że będziemy mieć wsparcie doświadczonego partnera jakim jest dom mediowy UM – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager ETi w Polsce.

Pierwszą wspólną kampanią będzie promocja czekoladowych batoników Wanted. W ramach dotychczasowych inwestycji reklamowych ETi promowało już marki Wanted oraz Puf m.in. w telewizji, prasie, a także podczas akcji specjalnych w kinach Cinema City.

ETi European Food Industries to producent słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 mld dolarów przychodów ze sprzedaży.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }