Subway wprowadza sezonowe nowości

To sandwicz Kurczak Mango Habanero oraz kawa Prażony orzech laskowy.

Od 10 kwietnia restauracje Subway proponują dwie limitowane czasowo nowości: sandwicza Kurczak Mango Habanero z soczystymi, marynowanymi w słodko-ostrym sosie kawałkami gotowanego kurczaka i kawę Prażony orzech laskowy, dostępną w wersjach na ciepło oraz mrożonej.

Ponadto wśród sezonowych dodatków zadebiutowały suszone pomidory oraz nowy rodzaj pieczywa – chleb chili.

Komunikację nowego suba wspiera spot video, w którym główna bohaterka, nieco znudzona swoją pracą w sklepie odzieżowym, wpada na wyjątkowo kreatywny pomysł. Nowe video nie tylko prezentuje produkt, ale też przedstawia go w kontekście jednej z wartości marki – możliwości wyboru i dostosowywania sandwicza do upodobań i sugestii klientów.

Ogólnopolska kampania reklamowa będzie komunikowana w Internecie za pomocą spotu video oraz materiałów POS umieszczonych w restauracjach Subway na terenie całego kraju. Wsparciem dla nowej kampanii będą działania e-PR i w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na portalach Facebook oraz Instagram.

Kampania potrwa do 3 lipca.

Za strategię komunikacji i kreację na terenie Europy Środkowo-Wschodniej oraz realizację działań ePR i w mediach społecznościowych w Polsce, odpowiada agencja Q&A Communications.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }