Książka o Słodziakach hitem Biedronki

15 kwietnia sieć rozpoczyna wydawanie trzeciej części książki o przygodach sympatycznych pluszaków.

Klienci sieci w ramach akcji "Wielkanocna wyklejanka" kolekcjonowali naklejki, które uprawniają do otrzymania za darmo trzeciej części książki o przygodach Słodziaków albo 15-proc. rabatu na zakupy.

Zdaniem Biedronki popularność akcji jest ogromna. Na tydzień przed końcem zbierania naklejek, który finalnie upłynął 14 kwietnia, do wymiany punktów na książki uprawnionych było już kilkaset tysięcy klientów sieci.

Użytkownicy karty Moja Biedronka mogli zbierać naklejki uprawniające do odbioru książek o Słodziakach od 4 marca do 14 kwietnia. Klienci otrzymywali je – jednorazowo 3 sztuki – przy kasie, robiąc zakupy weekendowe, od piątku do niedzieli, za co najmniej 69 zł. Posiadacze 15 naklejek, nową opowieść o Słodziakach - "Zamieszanie na leśnej polanie, czyli kolejne przygody Gangu Słodziaków" - będą mogli odebrać z kartą Moja Biedronka od 15 do 27 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.

– Zależy nam na tym, by wplatać do naszych akcji walor edukacyjny. Zadaniem Słodziaków było zachęcenie dorosłych do wspólnego czytania z dziećmi. Udało się! Podczas ostatniej akcji lojalnościowej dwie książki o Słodziakach trafiły do miliona klientów. Tym razem spodziewamy się również rekordowej popularności trzeciej części książki, bowiem na tydzień przed zakończeniem zbierania naklejek, kilkaset tysięcy osób było już uprawnionych do jej odbioru. Liczba ta z pewnością jeszcze wzrośnie – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

Joanna Hamdan 8872 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }