

W Ż wygrywaj codziennie
Nowa loteria marki Żywiec.
Codziennie do wygrania są nagrody: 10 000 zł, podwójne zaproszenie na finałowy koncert Męskiego Grania w Żywcu (w formie e-biletu), słuchawki JBL, głośnik bezprzewodowy JBL, vouchery prezentowe o wartości 30 zł i e-kody rabatowe o wartości 10 zł do sklepu empik.com.
W promocji biorą udział wszystkie piwa marki Żywiec, które pod kapslem lub zawleczką mają 12-cyfrowy kod alfanumeryczny. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger.
Loteria wystartowała 15 kwietnia, a sprzedaż promocyjna prowadzona będzie do 15 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.