Sertop. Serki topione
W plastrach.
– Produkt ten powstał w odpowiedzi na oczekiwania zarówno naszych partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Starannie wyselekcjonowane surowce, brak konserwantów i aromatów, duża zawartość wapnia to najważniejsze zalety naszych nowych serów. Produkt jest dodatkowo wolny od GMO i glutenu, co sprawia, że mogą go także spożywać osoby będące na bezglutenowej diecie – mówi Aneta Będkowska, marketing manager w Sertop.
W skład nowej linii wchodzą trzy smaki serków Sertop: Złoty Ementaler, Gouda oraz Cheddar. Każde 130-g opakowanie zawiera 8 pojedynczo pakowanych plasterków, które ze względu na wysoką jakość idealnie nadają się także do zapiekania.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.