Sertop smakuje studentom

Tyski producent serków topionych zakończył miesięczną akcję promocyjną w Pantograf Cafe, przy Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej.

Łącznie rozdanych zostało 200 porcji zupy meksykańskiej, sałatki oraz zupy serowej z grzankami z dodatkiem serka topionego.

– Cieszymy się, że tylu żaków miało okazję spróbować szybkich w przygotowaniu dań z dodatkiem naszych produktów. Naszym celem było zachęcenie studentów do gotowania i wykorzystania serka topionego jako dodatku do wiosennych sałatek oraz jako bazy do zup oraz sosów – mówi Aneta Będkowska, marketing manager w Sertop.

 

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }