Nowa usługa w Jysk - zakupy on line, odbiór w sklepie
Jysk uruchomił usługę, dzięki której asortyment dostępny tylko w sklepie internetowym sieci można zamówić, a następnie odebrać w najbliższym sklepie sieci.
- Online oferujemy znacznie więcej artykułów do domu w skandynawskim stylu w porównaniu ze sklepami stacjonarnymi. Biorąc pod uwagę, że w całej Polsce jest ponad 220 sklepów Jysk, to konkurencyjna oferta w branży – mówi Joanna Kalinowska, dyrektor sprzedaży i marketingu Jysk Polska.
Aby skorzystać z usługi podczas zakupów na jysk.pl przy wyborze sposobu dostawy należy wybrać opcję „odbiór w sklepie”. Możliwość ta będzie dostępna, jeśli w koszyku znajdą się produkty o łącznej wartości minimum 250 zł. Należy wybrać z listy sklep, do którego jest najbliżej. O tym, że artykuł jest gotowy do odbioru, klient zostanie powiadomiony mailowo i przez SMS. Towar będzie czekał na klienta maksymalnie siedem dni. W sklepie klient będzie miał możliwość zamówienia płatnego transportu produktów do domu.
Klienci o nowej usłudze dowiedzą się z informacji umieszczanych na stronie Jysk.pl, w mediach społecznościowych, w newsletterach. W przyszłości kampania reklamowa planowana jest też w sklepach oraz w telewizji.
Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu”. W Polsce Jysk istnieje od 2000 r. Siedziba oddziału znajduje się w Gdańsku. Sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. W Polsce atrudnia ponad 2 300 osób.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.