Netto otwiera drugi sklep w galerii handlowej

Najpierw Galeria Madison w Gdańsku teraz Outlet Park w Szczecinie - sieć Netto po raz kolejny na ulokowanie swojej placówki wybrała galerię handlową

To działania zgodne z najnowszą strategią duńskiego detalisty, który wprowadza na rynek koncept 3.0.

11 kwietnia miało miejsce oficjalne otwarcie kolejnego sklepu w tym koncepcie.

Charakteryzuje się on przede wszystkim nastrojową muzyką, poszerzoną ofertą, lepszą ekspozycją świeżych warzyw i owoców, szeroką gamą produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowaną strefą TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mieloną kawą, a także wypiekanym na miejscu pieczywem.

– Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie jeszcze bardziej ułatwi naszym szczecińskim klientom zakupy, a przygotowana przez nas oferta oraz nowoczesny układ sklepu, sprawią, że mieszkańcy będą tu chętnie zaglądać – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, gdzie tego samego dnia został otwarty nowy sklep Netto, marka oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka i Smolańska), w Policach oraz w Świebodzinie już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto powstałe w zgodzie z założeniami najnowszego konceptu.

Magdalena Weiss 1919 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }