Polomarket kupuje nowe naczepy chłodnicze

Polska sieć supermarketów Polomarket sfinalizowała zakup następnych 10 naczep chłodniczych 3 osiowych o ładowności 33 palety każda. Inwestycja o wartości prawie 3 mln zł jest kolejnym etapem realizowanego procesu wymiany całej własnej floty sieci.

Termika nowych naczep gwarantuje dowiezienie towaru do sklepów w odpowiedniej temperaturze. - Jest to element kluczowy w obrocie produktami ultra świeżymi – mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów w Polomarkecie.
 
Własna flota samochodowa, oprócz funkcji transportowych jest także skutecznym nośnikiem reklamy - wszystkie nowe naczepy zostały bowiem obrandowane logotypem sieci. Samochody przewożące towary pomiędzy zaplanowanymi wcześniej placówkami, pojawiają się w wielu miejscach – w większych i mniejszych miejscowościach, na autostradach czy parkingach, a więc wszędzie tam, gdzie mogą znajdować się potencjalni klienci sieci Polomarket.
 
Obecna inwestycja we flotę transportową stanowi kontynuację rozpoczętych w ubiegłym roku inwestycji w transport i logistykę. Już w ubiegłym roku Polomarket kupił 14 zestawów ciężarowych typu tandem za kwotę prawie 12 mln zł.

Polomarket to polska sieć supermarketów - zaczynała w 1997 r. od 27 sklepów, dziś to prawie 280 placówek. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza ok. 9 mln klientów.

Ilona Mrozowska 3083 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }