Fundacja Rak'n'Roll ruszyła z kampanią "Pijani życiem"

W teledysku zagrało piwo bezalkoholowe KRS 0000 338 803 warzone dla fundacji przez browar Inne Beczki. Fundacja zachęca w ten sposób do przekazania 1% podatku.

Kampanię zainaugurowała premiera teledysku nowego singla zespołu The Dumplings "Dla Nas KRS 0000 338 803"1. Stworzony dla Fundacji utwór opowiada o ludziach "pijanych życiem", którzy silniej czują jego smak.

W teledysku zagrało piwo bezalkoholowe KRS 0000 338 803 warzone dla Fundacji przez browar Inne Beczki. Etykieta umieszczona na jego butelce informuje o tym jak wesprzeć fundację. Nazwa piwa to numer KRS, który należy wpisać w deklaracji podatkowej, aby przykazać 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll. Do kampanii może dołączyć każdy lokal, kupując piwo w browarze Inne Beczki wraz z plakatem kampanii oraz dzieląc się nim w mediach społecznościowych.

Teledysk do utworu wyreżyserowała debiutująca w tej roli aktorka Olga Bołądź, a wystąpili w nim Marta, Kasia, Weronika, Wiola i Artur – przyjaciele i podopieczni Fundacji, którzy kiedyś zmagali się z rakiem, a dzisiaj celebrują życie, czerpiąc z niego jak najwięcej.

Piwo dystrybuowane jest w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz w sieci www.frisco.pl.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }