PepsiCo. Mirinda Mix-It

Nowy owocowy mix smaków.

Mirinda kontynuuje rozwój kategorii kolorowych napojów gazowanych, stale zaskakując rynek nowościami w postaci nieoczywistych połączeń smakowych. W tym roku na półkach sklepowych pojawiły się dwie nowe wersje smakowe Mirindy Mix-Ii, w niebanalny sposób łącząc ze sobą truskawkę z liczi oraz jabłko z kiwi.

Konsumenci w Polsce mogą cieszyć się nowymi orzeźwiającymi smakami Mirindy w opakowaniach
o pojemności 0,5 l, 0,85 l, 1 l, 1,25 l, 1,8 l oraz 2 l, dostępnych zarówno w lokalnych sklepach, jak i dużych sieciach handlowych.

Wprowadzenie na rynek nowych napojów Mirindy będzie wspierane intensywnymi działaniami komunikacyjnymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji, wybranych sieciach kin, Internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.