Carrefour i SwipBox nawiązały współpracę

Dzięki niej klienci sieci zyskali możliwość wygodnego odbioru paczek w największym w Polsce automacie.

Automat do odbioru paczek w sklepie Carrefour w CH Targówek jest największą realizacją SwipBox w Polsce. Składa się z prawie 100 skrytek na przesyłki kurierskie. Działa na zasadzie otwartej sieci, co oznacza, że korzystać może z niego wiele firm kurierskich.

- Nawiązanie umowy ze SwipBox to kolejny krok na drodze budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów Carrefour. Obiekty handlowe są miejscami, gdzie coraz bardziej istotne dla współczesnych konsumentów stają się usługi dodatkowe i praktyczne rozwiązania pozwalające zaoszczędzić czas. W Carrefour mamy ambicje, aby zaspokajać również te potrzeby – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

Z kolei perspektywy SwipBox współpraca z Carrefour Polska to ważny etap ekspansji sieci automatów w Polsce:

- Naszym celem jest dobór takich lokalizacji, które są możliwie najbardziej dogodne dla odbiorców przesyłek. Sieć Carrefour zdecydowanie spełnia ten parametr. Proponowane przez nas rozwiązanie cieszy się zainteresowaniem ze strony konsumentów nie tylko ze względu na pełną wygodę w zakresie odbioru przesyłek. Automaty realnie przekładają się na korzyści dla całego sektora e-commerce. Wystarczy wspomnieć o skutecznej i szybkiej realizacji dostawy zamówienia, obniżeniu kosztów oraz redukcji negatywnego wpływu na środowisko – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Natomiast SwipBox to duński producent i operator automatów do odbioru przesyłek z własnym zapleczem programistycznym. Firma dostarcza od 2012 r. rozwiązania sprzętowe i software’owe dla logistyki, branży retail oraz detalistów i konsumentów. Oddziały SwipBox zlokalizowane są w Danii, Polsce, Australii i obsługują sieć urządzeń do odbioru przesyłek w ponad 60 krajach. Polska, z perspektywy operatora, jest jednym z kluczowych rynków.

Joanna Hamdan 8882 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }