PGZ Kupiec startuje z akcją naklejkową

Polskie ręczniki marki Zwoltex to produkty biorące udział w 2. edycji akcji naklejkowej PGZ Kupiec. Od 15 kwietnia do 30 czerwca będą dostępne dla najbardziej lojalnych klientów sklepów w obniżonych cenach.

- Kolejny raz chcemy docenić lojalność naszych klientów. Tym razem zakupy dokonane w wybranych sklepach Grupy Kupiec będą nagradzane punktami upoważniającymi do uzyskania 50% rabatu na zakup markowych ręczników z kolekcji Zwoltex – usłyszeliśmy w PGZ Kupiec.

W ofercie znalazły się ręczniki łazienkowe wykonane z wysokogatunkowej bawełny egipskiej z ozdobną bordiurą o gramaturze 450 g/m2. W ramach akcji dostępne będą dwie kolekcje ręczników w sześciu kolorach. Klienci sklepów mogą zakupić każdy kolor w trzech rozmiarach – 30 x 50 cm w cenie 5,99 zł za sztukę, 50 x 90 cm w cenie 14,99 zł lub 70 x 140 cm w cenie 29,99 zł. 

Zasady akcji lojalnościowej są proste. Za każde wydane 20 zł w sklepach Grupy klient otrzymuje jedną naklejkę, którą umieszcza na karcie kolekcjonerskiej. Już jedna naklejka uprawnia go do nabycia w preferencyjnej cenie najmniejszego ręcznika, trzy – średniego, a pięć – dużego. Ręczniki dostępne są również w sprzedaży w cenie regularnej.

Do PGZ Kupiec należą obecnie 242 placówki, zlokalizowane głównie na południu Polski.

 

Katarzyna Pierzchała 2957 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }