Dwa nowe sklepy pod szyldem Chortenu

Tym samym obecnie w Polskiej Grupie Sklepów Spożywczych działa już ponad 1530 punktów partnerskich.

W czwartek 11 kwietnia nastąpi otwarcie delikatesów mięsnych przy ul. Pałacowej 4 w Białymstoku. To nowy sklep w Grupie Chorten, który jest jednocześnie punktem partnerskim ZMB Białystok. W dniu otwarcia na klientów czekają specjalne promocje i degustacje m.in. nowości marki premium Grupy Chorten "Z Podlaskiej Spiżarni".

Z kolei na piątek 12 kwietnia zaplanowane jest otwarcie pod szyldem Chorten Supermarketu Wypusty w Augustowie. Wcześniej w obiekcie działała Stokrotka. W sklepie o ponad 300 mkw. sali sprzedaży jest kilkunastometrowa lada mięsna.

- Dobrze zaopatrzone stoiska mięsne są mocną stroną wielu sklepów Chorten, które mogą się w ten sposób wyróżnić na tle dyskontów, gdzie nie ma tego typu produktów sprzedawanych na wagę. Odpowiednio dobrana oferta mięsno-wędliniarska to także magnes w dni poprzedzające niedziele z ograniczeniem handlu, podczas których klienci robią zakupy na cały weekend – podkreśla Mirosław Oleksiej, dyrektor sprzedaży kategorii świeżej w Grupie Chorten.

W obu otwieranych sklepach pierwsi klienci za większe zakupy mogą liczyć na prezent w postaci ekologicznych toreb.

Joanna Hamdan 13855 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.