Coca-Cola. Fuzetea

W wersji bez cukru.

Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z kolejnym wariantem. Fuzetea bez cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui, a nowa butelka podkreśla jej wyśmienity smak i unikalne połączenie składników posiadające mniejszą wartość energetyczną.

Fuzetea bez cukru to kolejny wariant "zero cukru" w ofercie firmy, co jest najlepszym dowodem na to, że Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10% do 2020 r. Już prawie 30% całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.

Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Napój nie zawiera konserwantów, jedynie naturalne aromaty.

Od pierwszego kwietnia marka ruszyła z szeroko zakrojoną kampania reklamową w telewizji, w kinach, prasie i internecie, a także z kampanią outdoor i social media oraz współpracą z influencerami.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.