ETi zadowolone z pierwszego roku w Polsce

ETi, wywodzący się z Turcji producent słodyczy, działający w ponad 40 państwach na świecie, podsumowuje pierwszy rok obecności w naszym kraju.

Od wejścia na lokalny rynek firma wprowadziła produkty w czterech różnych kategoriach, rozpoczęła współpracę ze znanymi sieciami handlowymi oraz przeprowadziła szerokie kampanie marketingowe swoich flagowych produktów.

– Ostatni rok był czasem wytężonej pracy. Przede wszystkim zbudowaliśmy lokalny, kilkunastoosobowy zespół i wprowadziliśmy słodycze ETi na półki wielu popularnych sieci handlowych. Oczywiście w tym obszarze wciąż dynamicznie się rozwijamy – nasze produkty dostępne są obecnie m.in. w Carrefourze, Makro, Tesco, Leclercu i wielu innych sklepach – mówi Aleksandra Chrzanowska, general manager ETi w Polsce.

ETi współpracuje też szeroko z Eurocashem, dzięki czemu słodycze producenta można znaleźć w sieciach Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Eurosklep, PSD, Mila oraz Frisco. Dostępne są one również w Żabce, Stokrotce oraz Polomarkecie, a także w sieciach specjalistycznych: Empiku, One Minute, Inmedio, Relay, Virgin i Kolporterze oraz na stacjach benzynowych BP. Oprócz sieci handlowych sprzedaż prowadzi także sieć kin Cinema City.

– Z pewnością sprzyjały nam koniunktura oraz dynamiczny rozwój w segmencie słodyczy, jednak najważniejsze zawsze są produkty. Analizując ostatnie miesiące, widzimy, że polscy konsumenci bardzo dobrze przyjęli nasz flagowy produkt – czekoladowe batoniki ETi Wanted, które charakteryzują się wysokiej jakości składnikami. W lutym tego roku znalazły się na liście TOP 20 marek w kategorii countlines według Nielsena – podkreśla Aleksandra Chrzanowska. 

Ich sukces wskazuje kierunek, w którym firma planuje rozwijać portfolio - są to przede wszystkim marki premium. Na pewno sukcesywnie będzie poszerzana oferta Wanted – już wkrótce pojawią się nowe produkty z tej linii, firma mocniej skupi się też na waflach w gorzkiej czekoladzie Dare oraz słodkich przekąskach z lodówki, Milk Burgerze.

Na ten rok ETi planuje ponadto intensywne kampanie promocyjne.

O ETi pisaliśmy również tutaj.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }