McCormick. Sos Frank's RedHot

Original i Xtra Hot.

McCormick wprowadza na polski rynek sos Frank's RedHot Original oraz jego ostrzejszą wersję, Frank's RedHot Xtra Hot.

Ten amerykański sos ostry nie zawiera konserwantów i składa się tylko z 5 prostych składników: chili (35%), wody, mielonego czosnku, octu i soli. To sprawia, że pasuje do każdego rodzaju potraw.

Premierze towarzyszy kampania digital podkreślająca uniwersalność zastosowania produktu, pod hasłem "Ostro wchodzi ze wszystkim". W ramach promocji sosu Frank's RedHot zostaną uruchomione lokalne kanały marki na platformach Facebook, Instagram i Youtube, w których pojawią się kulinarne i lifestyle’owe cykle wpisów oraz krótkie, humorystyczne spoty reklamowe z sosem Frank's RedHot w roli głównej. Startowi kampanii towarzyszy również emisja reklamy display w sieci Google.

Joanna Hamdan 9079 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }