Jest już prestiżowa karta dla menedżerów

Bank Millennium wprowadza Mastercard Corporate Executive - korporacyjną kartę obciążeniową dla kadry zarządzającej. Pierwsza w Polsce karta korporacyjna z dostępem do programu Priceless Specials oferować będzie też wstęp do lotniskowych saloników, usługę concierge i program korzyści "Inspiracje".

Nowa karta obciążeniowa została stworzona głównie z myślą o komforcie i bezpieczeństwie przedstawicieli kadry zarządzającej firm, często podróżujących służbowo w kraju i za granicą.

Jest to połączenie korporacyjnej karty płatniczej, zapewniającej dostęp do firmowych środków finansowych, z pakietem benefitów i przywilejów, dotychczas dostępnych jedynie w ramach oferty dla najzamożniejszych klientów indywidualnych.

Użytkownicy karty mogą korzystać z sieci ponad 1000 ekskluzywnych saloników na lotniskach w ponad 100 krajach, niezależnie od klasy podróży i linii lotniczych, w których został wykupiony przelot. Przepustką do saloniku jest sama karta Corporate Executive.

Nowa karta to także sposób na zaoszczędzenie czasu. Jej użytkownik może korzystać z pakietu Mastercard Concierge, który udostępnia tak praktyczne usługi, jak rezerwacje biletów lotniczych, hoteli, samochodów do wynajęcia, ale również umożliwia realizację bardziej wyjątkowych potrzeb, takich jak zdobycie biletów na wyprzedany koncert czy rezerwację stolika w trudno dostępnej, ekskluzywnej restauracji.

Do karty dołączone są pakiety ubezpieczeń. Podstawowy chroni użytkownika od nieuprawnionego użycia karty oraz przed skutkami rabunku gotówki wypłaconej z bankomatu przy użyciu karty zarówno w kraju, jak i za granicą. Z kolei pakiet podróżny zapewnia bezpieczeństwo na wyjeździe, oferując m.in. pokrycie kosztów leczenia, pomoc w przypadku utraty dokumentów czy odszkodowanie za zgubiony bagaż lub opóźniony lot.

Co więcej, każdy użytkownik karty Millennium Mastercard Corporate Executive ma możliwość przystąpienia do programu Mastercard Priceless Specials, w ramach którego można uzyskać dodatkowe korzyści; płacąc nią można korzystać też ze zniżek w ramach programu Banku Millennium „Inspiracje” w prawie 1000 punktach handlowo-usługowych w Polsce: w sklepach z odzieżą, restauracjach, hotelach czy miejscach oferujących usługi związane ze zdrowiem i urodą.

- Inspiracji do opracowania karty szukaliśmy we współpracy z klientami, z wykorzystaniem metody service design – mówi Marta Postek, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej w Banku Millennium. - Zależało nam na zrozumieniu faktycznych potrzeb potencjalnego użytkownika karty, będącego przedstawicielem wyższej kadry zarządzającej lub właścicielem firmy. Zależało nam też na zaprojektowaniu pozytywnego doświadczenia. Dlatego dodaliśmy do karty usługi, które realnie ułatwią przedstawicielom firmy realizację wydatków oraz zredukują stres podróży służbowych – wyjaśnia.

 

 

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.