Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym
Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem "Twoja chwila przyjemności" m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.
Wiosną marka będzie promowana pod hasłem "Twoja chwila przyjemności" w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz na YouTube). Ponadto, dla linii Goplana Break zaplanowano product placement w programie kulturalnym "Rezerwacja" na Onet.pl, sampling w sklepach modowych i kampanię billboardową w największych miastach Polski. Sprzedaż w punktach handlowych wesprą dedykowane ekspozycje POS. Działania potrwają do końca maja.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Love To Talk. Media zakupił Initiative. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.