Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Whisky Glenfiddich z nowym brand ambasadorem

Został nim Kuba Magnuszewski, szef baru warszawskiego lokalu 6 Cocktails i barman z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej.

- Jesteśmy niezwykle dumni z możliwości współpracy z tak utytułowanym i doświadczonym barmanem jak Kuba. Wierzymy, że nasza współpraca będzie owocna i uda nam się dotrzeć z wiedzą o marce do jeszcze szerszego audytorium, zarówno w świecie barmanów, jak i miłośników whisky - mówi Paweł Iwanowicz, brand manager marki Glenfiddich.

Kuba Magnuszewski związany jest z branżą HoReCa i sektorem hospitality od roku 2008. Przez lata zbierał doświadczenie w warszawskich barach i restauracjach, by w 2014 roku stworzyć pierwszy w Polsce lokal speakeasy, czyli 6 cocktails. Jako barman i szef baru, startował także w licznych branżowych konkursach, dwukrotnie wygrywając zawody w konkurencjach dotyczących szybkości i dokładności - Bar Fight w Gdańsku oraz organizowany przez warszawski lokal The Roots - International Bartender Day. Największym osiągnięciem w jego karierze jest dwukrotna wygrana w Ultimate Bartender Championship, konkursie organizowanym pod patronatem innej szkockiej whisky z rodziny William Grant & Sons, Monkey Shoulder. Wygrywając konkurs w 2017 roku, Kuba uzyskał jednocześnie najlepszy wynik w skali globalnej.

Nowy brand ambasador marki Glenfiddich równocześnie jest niezwykle aktywnym uczestnikiem wydarzeń związanych z gastronomią, również na polach jej rozwoju i edukacji w tym zakresie. Przez ostatnie lata Kuba Magnuszewski dzielił się swoją wiedzą i pasją nie tylko w lokalu 6 cocktails, ale również prowadził szkolenia i warsztaty dla młodych barmanów w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Somelierów oraz w Bar Work Academy. W 2018 roku wraz z 3 innymi trenerami współtworzył projekt Master Craft Academy, łączący barmańską praktykę i wiedzę teoretyczną z wiedzą produktową o alkoholach.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.