Roksana Węgiel ambasadorką marki St.Right

Pierwsza w historii polska zwyciężczyni Eurowizji Junior została twarzą brandu należącego do firmy St. Majewski - producenta artykułów szkolnych.

Roksana Węgiel jako oficjalna ambasadorka marki będzie twarzą kampanii wizerunkowej St.Right.

W ramach tej współpracy, dla fanów Roksany i użytkowników produktów marki, będą organizowane konkursy w sklepach stacjonarnych i w Internecie, spotkania z wokalistką, a z myślą o mikołajkowych prezentach już teraz trwają prace nad kolekcją, współprojektowaną przez Roksanę.

Pierwszy konkurs sygnowany przez Roksanę rozpocznie się 15 maja na Instagramie (@st.right.wyrazsiebie), a wygrać w nim będzie można m.in.: bilety na koncerty i spotkania z Roksaną, jej płyty i autografy, a także artykuły szkolne St.Right.

Joanna Hamdan 13855 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.