Delecta na Facebooku

Należąca do firmy Bakalland marka ruszyła z nową kampanią.

Zbliżająca się Wielkanoc to doskonała okazja do rodzinnych spotkań przy kawałku ciasta. Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz deserów.

Ich digitalowa kampania promocyjna, obejmująca działania on-line, takie jak m.in. filmiki CTA na FB i IG z dedykowanym przepisem oraz bumper ads na YouTube, jak również komunikację PR, wystartowała 1 kwietnia i potrwa do końca miesiąca.

W czasie trwania kampanii pojawi się ponad kilkadziesiąt wpisów z przepisami wykorzystującymi cukry smakowe na kanałach FB i IG Delecty. Marka postawiła również na promocję poprzez bumper ads na YouTube. Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania nowych produktów w portfolio marki.

Za kreacje oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB, zaś za działania PR agencja 38PR & Content Communication.

Joanna Hamdan 8869 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }