Sertop na Politechnice Krakowskiej
Tyski producent serków topionych ponownie wraca z akcją promocyjną na krakowską uczelnię.
W każdy wtorek do 9 kwietnia, pierwszych 50 studentów Politechniki Krakowskiej będzie miało okazję skosztować serków topionych w zupie meksykańskiej, serowej lub sałatce warzywnej, serwowanej w wagonie tramwajowym Pantograf Cafe, przy Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej (Al. Jana Pawła II 37).
- Mamy nadzieję, że akcja promocyjna zachęci studentów do gotowania, które może być bajecznie proste z wykorzystaniem naszych produktów. Bo serek topiony Złoty Ementaler to produkt nie tylko na kanapkę, ale także doskonała baza do przygotowania różnego rodzaju zup, sposób oraz dodatek do warzywnych i owocowych sałatek - mówi Aneta Będkowska, marketing manager w firmie Sertop.

Joanna Hamdan
13677 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.