Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

B-life Botanicals

Starannie warzone i całkowicie bezalkoholowe.

Kompania Piwowarska, producent piwa w Polsce, rozszerza swoją ofertę o nową kategorię bezalkoholowych napojów dla dorosłych.

B-Life Botanicals - bo o nich mowa - to warzone napoje botaniczne dla dorosłych, które stanowią mieszankę piwa bezalkoholowego 0,0% i lemoniady powstałej z dodatkiem naturalnych aromatów i wyciągów roślinnych z kwiatów, ziół oraz owoców. B-Life Botanicals jest dostępny w trzech wariantach smakowych: odświeżającego kwiatu bzu wzbogaconego ziołową nutą tymianku i rześkim akordem cytryny, dojrzałych malin w towarzystwie lawendy i orzeźwiającego eukaliptusa oraz zielonej herbaty z kwiatem jaśminu i aromatyczną bergamotką.

B-Life Botanicals zaczął się pojawiać w sklepach w całej Polsce w drugiej połowie marca. Będzie dostępny w puszkach o pojemności 330 ml.

Pojawieniu się na rynku nowości towarzyszy akcja promocyjna, prowadzona pod hasłem „Sięgnij po swoją prawdziwą naturę". W jej ramach zaplanowana została m.in. kampanię reklamową obejmującą telewizję, Internet, spoty reklamowe w kinie oraz billboardy. W sklepach pojawią się materiały POS. Przewidziano także zasięgowe akcje samplingowe.

Za działania promocyjne odpowiadają: reklama telewizyjna – agencja Fitzroy, działania digital – Gong, PR – Tailor Made PR, zakup mediów – Zenith Optimedia.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.