Mój Spar już aktywny

2 kwietnia br. ruszył program lojalnościowy sieci Spar - Mój Spar - z rejestracją bez papierowych formularzy i możliwością zbierania punktów w dowolnym sklepie uczestniczącym w programie.

Umożliwia on klientom otrzymywanie bonów za punkty przyznawane podczas zakupów w tym sklepie sieci, który przystąpił do programu. Za każde wydane 5 zł w czasie zakupów klienci sklepów Spar będą otrzymywać 1 punkt. Dodatkowo, za każde wydane 20 zł kupujący otrzymają 1 pkt. bonusowy. Punkty będą także naliczane za zakup promocyjnych produktów.

Spar zgodnie ze strategią partnerskiej współpracy w ramach franczyzy stworzył funkcjonalności pozwalające dodatkowo nagradzać klientów danego sklepu przez jego właścicieli, np. za zakup wskazanych świeżych produktów od lokalnych dostawców. Każdy sklep ma także dostęp do panelu pozwalającego m.in. na profilowane wysyłki SMS.

W programie rejestracja realizowana jest online w sposób - jak zapewnia sieć - prosty i intuicyjny. Zbieranie punktów jest możliwe dzięki karcie Mój Spar, którą można odebrać w kasach sklepów biorących udział w akcji, dokonując pre-rejestracji za pomocą terminalu płatniczego. Klient już od tego momentu może zbierać punkty. Zebrane punkty będą stanowić podstawę do ich wymiany na bony o wartości 15, 25 lub 40 zł, którymi następnie będzie można płacić za zakupy w sklepach sieci biorących udział w programie. Pierwsze sklepy już przystąpiły do programu. Planowane jest sukcesywne dołączanie kolejnych.

Obecnie pod szyldem Spar działają 253 sklepy. Sieć uruchamia średnio 30 sklepów rocznie. Rozwój następuje we wszystkich trzech formatach, z którymi sieć jest obecna, tj. Spar Express (placówki do 200 mkw.), Spar (supermarkety proximity) oraz Eurospar (supermarkety powyżej 1000 mkw.). Polskim franczyzobiorcą holenderskiej sieć Spar jest rzeszowski Bać-Pol. Z wynikami Spara za 2018 r. można zapoznać się tutaj.

Ostatnio z programem lojalnościowym, ale w formie aplikacji, ruszył Lidl. Szczegóły tutaj.

Ilona Mrozowska 4568 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.