Silesia Outlet z rekordową odwiedzalnością

Od momentu otwarcia, które miało miejsce 27 marca, centrum wyprzedażowe na Śląsku odwiedziło już 100 000 klientów.

Już pierwszy dzień otwarcia nowego outletu (27 marca) ściągnął na zakupy tłumy klientów. Do centrum przyjechało wówczas 15 800 osób. Jeszcze więcej pojawiło się w sobotę (30 marca) - 16 500. Jednak rekordowa okazała się niedziela handlowa (31 marca). Wówczas najnowszy outlet w Polsce przyjął prawie 19 000 klientów.

- Ten rekordowy wynik pierwszego tygodnia pokazuje, jak atrakcyjnym, a co ważniejsze, potrzebnym projektem na handlowej mapie Śląska jest Silesia Outlet. Wspólnie z zarządcą koncentrujemy teraz uwagę na budowaniu stabilnego grona klientów i satysfakcjonującego dla najemców poziomu sprzedaży – mówi Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający 6B47, inwestora najnowszego projektu outletowego w Polsce.

Docelowo Silesia Outlet na 12 000 mkw. zgromadzi ponad 60 salonów outletowych znanych marek polskich i międzynarodowych w stale obniżonych cenach. To kompleksowa, atrakcyjna oferta zakupowa niemal wszystkich branż: od mody damskiej i męskiej, obuwia i sportu, po akcesoria, galanterię skórzaną, bieliznę, biżuterię i artykuły wyposażenia wnętrz.

- Portfolio marek w Silesia Outlet będzie zyskiwać na atrakcyjności również w kolejnych miesiącach. Naszym celem jest uzupełnienie obecnego zestawu najemców o salony outletowe, które cieszą się dużym powodzeniem w naszych centrach wyprzedażowych w innych rejonach Polski – zapowiada Agnieszka Baczyńska, international leasing director Neinver, zarządcy Silesia Outlet, odpowiedzialnego od otwarcia również za najem. - Uważnie obserwujemy zwyczaje zakupowe klientów, by w porę wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Jesteśmy w stałym kontakcie z przedstawicielami marek lokalnych i międzynarodowych, zainteresowanych obecnością w Silesia Outlet – dodaje Agnieszka Baczyńska.

Obecnie w centrum wynajęte jest prawie 95% powierzchni. W najbliższych miesiącach otwarty zostanie salon firmowy marki Adidas, który zajmie ponad 800 mkw. Nowością będzie też kawiarnia Daily Sandwich oraz sklep Travel z artykułami wyposażenia dla żeglarzy i kajakarzy. Podpisano również umowę z Daily Pizza.

Ponadto na klientów Silesia Outlet czekają strefy relaksu z naturalną roślinnością i punktami ładowania urządzeń mobilnych, pokój dla rodziców z dziećmi wyposażony w przewijak i miejsce do karmienia. Jest także plac zabaw dla najmłodszych. Z kolei kierowcy aut elektrycznych mogą skorzystać z dwóch punktów ładowania samochodów – do końca kwietnia za darmo.

Docelowo, po otwarciu drugiej fazy, centrum ma być największym outletem na Śląsku z 20 000 mkw. powierzchni handlowej i ponad setką salonów wyprzedażowych. Obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, łączącej Kraków, Aglomerację Śląską i Wrocław. Przy centrum przebiega też droga krajowa nr 78 w kierunku Rybnika.

Silesia Outlet jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-21:00, w soboty 9:00-21:00 oraz w niedziele handlowe od 10:00-20:00.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.