Biedronka najlepszym dyskontem

Na kolejnych miejscach uplasowały się sieci Lidl i Aldi.

Partnerzy handlowi już po raz piąty w ciągu ostatnich 9 lat docenili sieć, przyznając jej tytuł "Retailer of the Year 2018 – Wybrany przez dostawców" w kategorii dyskonty.

Biedronka osiągnęła najlepsze rezultaty we wszystkich subkategoriach, w których firma badawcza Nielsen badała opinie dostawców.

W 2018 r. sieć dyskontów współpracowała z ponad tysiącem polskich firm, od których pochodziło 92% produktów znajdujących się w jej ofercie.

Nagrodę podczas uroczystej gali, uświetniającej kongres Poland & CEE Retail Summit, odebrał Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu Jeronimo Martins Polska (na zdjęciu).

– O tym, że od samego początku w naszej strategii stawiamy na długoterminowe, sprawdzone partnerstwa, najlepiej świadczą liczby. Niemal 300 partnerów biznesowych jest z nami związanych od ponad 10 lat, a kilkudziesięciu od początku działalności Biedronki w Polsce. To dzięki tym partnerom możemy realizować naszą strategię, opartą na oferowaniu klientom starannie wyselekcjonowanych produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach – powiedział Maciej Łukowski odbierając nagrodę.

"Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców" to jedyna nagroda, której laureaci są wyłaniani przez partnerów handlowych, na podstawie badań przeprowadzonych przez firmę AC Nielsen. Wyróżnienie jest przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym, działającym w różnych formatach, z którymi producentom najlepiej się współpracuje. Wśród kryteriów ocenianych w ramach plebiscytu znajdują się m.in.: współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe, współpraca w łańcuchu dostaw, wizerunek i działania promocyjne sieci.

Joanna Hamdan 13693 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.