Kraina Serów chce zawojować rynek
Rozwija na polskim rynku sieć specjalistycznych sklepów z serami.
- Wiemy, że jest zapotrzebowanie na nasze towary np. w Gdańsku i Krakowie, ponieważ obsługujemy klientów stamtąd - mówi mówi Roman Shuta, właściciel marki. Zapewnia, że aby przystąpić do sieci nie trzeba mieć specjalnego wykształcenia i handlowego doświadczenia, choć jest ono mile widziane. - Zwracamy natomiast uwagę na to, czy nasz ewentualny parter lubi ser, czy jest tym tematem zainteresowany, po prostu czy jest mu bliska kultura sera i wina, którą zamierzamy rozwijać w Polsce - podkreśla Roman Shuta.
W ofercie sklepów Kraina Serów dostępnych jest ponad 150 gatunków sera, z przewagą "holendrów", wszystkie szlachetne, z historią i odpowiednim certyfikatem. Sera nie można jednak kupić na plasterki, a tylko w większych porcjach do czego używa się specjalnych noży.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.