Interaktywnie o zdrowiu w Blue City

W dniach 5 i 6 kwietnia w warszawskim centrum handlowym w strefie edukacyjnej dzięki aplikacjom i urządzeniom multimedialnym będzie można sprawdzić, jak zagrożenia cywilizacyjne dają się we znaki naszym organizmom.

To wszystko w ramach nowej kampanii "Interaktywnie dla zdrowia" zorganizowanej przez firmę Sanofi.

Do dyspozycji odwiedzających będą m.in. następujące narzędzia interaktywne:

- aplikacja "Starzenie" – na podstawie udzielonych odpowiedzi dotyczących stylu życia i po przeskanowaniu twarzy aplikacja wygeneruje maskę imitującą proces starzenia;

- piramida holograficzna – specjalne urządzenie multimedialne pozwala uzyskać efekt hologramu (animację 3D). Wybierając na panelu zagrożenia wynikające np. z zanieczyszczonego środowiska, będzie można dowiedzieć się, jak na nas wpływają i jak temu przeciwdziała;

- interaktywny stół – ekran z przekrojem sylwetki człowieka z kluczowymi organami wewnętrznymi (wątroba, płuca, jelita). Po kliknięciu danego narządu ukaże się animacja z czynnikami ryzyka wpływającymi negatywnie na jego funkcjonowanie oraz porada, jak minimalizować zagrożenia płynące z niezdrowego stylu życia i zatrutego środowiska;

- aplikacje edukacyjne dla najmłodszych – animowany quiz i specjalnie przygotowane rysunkowe grafiki pokażą dzieciom jak zdrowo się odżywiać, segregować śmieci i dbać o środowisko.

Joanna Hamdan 13690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.