Kubuś wspiera swoją kolejną nowość

Jest nią Mus+Jogurt.

Dzieci uwielbiają owocowe musy, dlatego marka połączyła je z jogurtem i stworzyła kolejną smaczną i wartościową propozycję - Mus+Jogurt, którą przedstawia w najnowszej kampanii.

Mus + Jogurt nie zawiera dodatku cukru, barwników, syropu glukozowo-fruktozowego ani konserwantów. To źródło witaminy C i błonnika, a dzięki odpowiedniemu procesowi produkcji i pakowania – nie trzeba go przechowywać w lodówce. Wygodne opakowanie z dzióbkiem można zabrać ze sobą wszędzie.

Produkt dostępy jest w trzech wariantach: mus Banan-Truskawka-Jabłko z jogurtem, Jabłko-Brzoskwinia-Banan z jogurtem oraz mus Jabłko-Banan z jogurtem o smaku waniliowym.

Spot prezentujący wyjątkowe produkty będzie emitowany w telewizji i wybranych kinach. Kampanii towarzyszyć będą również działania digitalowe i komunikacja w social mediach.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }