Bebilon 2 promuje formułę nowej generacji

I podkreśla rolę odporności w poznawaniu świata.

Marka Bebilon 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią promującą opatentowaną formułę nowej generacji wspierającą układ odpornościowy* – Bebilon 2 z Pronutra – Advance, w której prezentuje także nowoczesną, odświeżoną szatę graficzną produktów.

W działaniach o charakterze 360° marka zwraca uwagę na budowanie odporności u najmłodszych i podkreśla, że – zgodnie z podejściem współczesnych rodziców – dzieci coraz częściej uczą się przez doświadczanie. Obejmują one tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach TVN. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online, obejmująca YouTube i VOD oraz social media.

Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada również za kopię TV. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. VML odpowiada za strategię komunikacyjną w social media, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

* zgodnie z przepisami prawa zawiera witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego

Joanna Hamdan 8869 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }