Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Martini Fiero

Z dodatkiem czerwonej pomarańczy.

Martini Fiero to pierwsza nowość od czterdziestu lat w portfolio marki. Poprzednio wprowadzonym smakiem w portfolio było Martini Rosato.

To słodko-gorzki wermut o intensywnie czerwonym kolorze. Słodycz zapewnia połączenie nut pomarańczy i mandarynek, pochodzących z regionu Morza Śródziemnego. Cytrusy są ręcznie zbierane, a ich skórki suszone w południowym słońcu. Ta tradycyjna technika produkcji pozwala na zachowanie bogactwa eterycznych olejków zawartych w owocach. Delikatna gorycz to zasługa obecności piołunu i bylicy pontyjskiej w recepturze trunku, które razem nadają mu silnego aromatu. Efektem interakcji pomiędzy składnikami, zachodzącej podczas procesu ekstrakcji, jest wyjątkowy smak i kolor Martini Fiero.

Wermut najlepiej smakuje podany jako koktajl Martini Fiero & Tonic.

- Wprowadzenie na polski rynek nowego wermutu Martini Fiero to dla nas przełomowy moment. Jest to pierwsza nowość w portfolio marki od lat 80’. W kwietniu 2017 Martini Fiero zostało wprowadzone w Niemczech, a już po 18 miesiącach wyniki sprzedaży pokazują, że Fiero spotkało się z pozytywnym odbiorem i zyskało nowych zwolenników. Wierzymy, że tak będzie i u nas – mówi Agata Ranachowska, brand manager Martini.

W Polsce Martini Fiero będzie wspierane szeroką kampanią promocyjną w digitalu na Facebooku i Instagramie. Marka będzie również prezentować autorskie materiały twórców internetowych, promujące kulturę aperitivo i Martini Fiero & Tonic. Podczas najbliższej edycji festiwalu kulinarnego Resturant Week, w ramach współpracy z marką, konsumenci sięgną po 100 000 festiwalowych koktajli. Przewidziane jest również wsparcie w gastronomii: promocje w lokalach, oraz zespoły aktywacyjne zachęcające do spróbowania nowości. Produkt będzie mieć zapewnioną widoczność w punktach sprzedaży i będzie dostępny w szerokiej dystrybucji od połowy kwietnia.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.