W I kwartale Dino uruchomiło 33 sklepy
Sieć Dino liczy już 1009 sklepów; od początku 2019 r. przybyły jej 33 nowo otwarte sklepy.
Na koniec marca 2019 r. sieć liczyła 1009 sklepów, wobec 800 marketów rok wcześniej. Łączna p
owierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 389 tys. mkw. wobec 305,4 tys. mkw. rok temu - podało Dino.W marcu detalista podał, że całoroczny wzrost przychodów LfL w 2018 roku wyniósł 11,6%, a sprzedaż zamknęła się kwotą 5,8 mld zł. W nowe sklepy i centrum dystrybucyjne sieć zainwestowała łącznie 634 mln zł. W 2019 r. ma to być 850 mln zł. Pisaliśmy o tym na handelextra.pl tutaj.
- Systematycznie zwiększamy gęstość i liczbę naszych sklepów i stopniowo poszerzamy nasz zasięg o nowe obszary, dzięki czemu możemy przekształcać się w sieć ogólnokrajową w sposób zrównoważony i efektywny finansowo - Szymon Piduch, prezes zarządu Dino Polska powiedział w zeszłym miesiącu.

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.