W I kwartale Dino uruchomiło 33 sklepy

Sieć Dino liczy już 1009 sklepów; od początku 2019 r. przybyły jej 33 nowo otwarte sklepy.

Dino Polska otworzyło od stycznia do końca marca 2019 r. 33 nowe sklepy wobec 25 uruchomionych w I kwartale 2018 roku. 

Na koniec marca 2019 r. sieć liczyła 1009 sklepów, wobec 800 marketów rok wcześniej. Łączna p

owierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 389 tys. mkw. wobec 305,4 tys. mkw. rok temu - podało Dino.

W marcu detalista podał, że całoroczny wzrost przychodów LfL w 2018 roku wyniósł 11,6%, a sprzedaż zamknęła się kwotą 5,8 mld zł. W nowe sklepy i centrum dystrybucyjne sieć zainwestowała łącznie 634 mln zł.  W 2019 r. ma to być 850 mln zł. Pisaliśmy o tym na handelextra.pl tutaj.

- Systematycznie zwiększamy gęstość i liczbę naszych sklepów i stopniowo poszerzamy nasz zasięg o nowe obszary, dzięki czemu możemy przekształcać się w sieć ogólnokrajową w sposób zrównoważony i efektywny finansowo - Szymon Piduch, prezes zarządu Dino Polska powiedział w zeszłym miesiącu.

 

Magdalena Weiss 3268 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.