ZM Henryk Kania. Go Green Grill

Zielone grillowanie.

Mięso, przyprawy oraz sól lub sól peklująca – to jedyne składniki grillowych propozycji od marki Henryk Kania w nowej linii "Go Green Grill", która właśnie wchodzi do sprzedaży.

Tworzą ją: kiełbaski białe i kiełbaski śląskie pakowane w tzw. duopaczkach oraz kiełbasa śląska i kiełbasa biała w większych, grillowych paczkach. Wszystkie charakteryzuje nie tylko bardzo dobry smak, ale też krótka etykieta, na której znajdują się wyłącznie mięso, przyprawy oraz sól lub sól peklującą. Na uwagę zwraca również nowoczesna i przyjazna dla oka szata graficzna nowych opakowań.

Produkty z zielonej linii marki Henryk Kania dostępne są w większości wiodących sieci handlowych w Polsce.

Ich wprowadzeniu do sprzedaży towarzyszą działania marketingowe i PR-owe – przede wszystkim w internecie, a także akcje promocyjne w sklepach.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.