Mo61. Perfume Lab w Galerii Klif w Gdyni

30 marca w Galerii Klif została otwarta pierwsza w Trójmieście i czwarta w Polsce perfumeria Mo61. Perfume Lab.

Mo61. Perfume Lab jest perfumerią umożliwiającą samodzielne stworzenie perfum złożonych z dostępnych w sklepie 350 nut zapachowych. Produkty marki adresowane są do kobiet i mężczyzn. W ofercie znajduje się możliwość organizacji warsztatów zapachowych, w tym m.in. wieczorów panieńskich czy warsztatów dla obcokrajowców. Otwarcie salonu w Galerii Klif związane jest z piątą rocznicą działalności firmy. To pierwszy salon na terenie Trójmiasta i czwarty w Polsce. Do tej pory perfumerie Mo61. można było znaleźć jedynie w Warszawie i Krakowie.

Wystrój salonu nawiązuje do tradycyjnych perfumerii, jest minimalistyczny, surowy, wręcz laboratoryjny i utrzymany w szaro-błękitnych kolorach. Na półkach poukładane są fiolki i butelki wypełnione nutami zapachowymi sprowadzonymi z francuskiego Grasse, miasta od wieków słynącego z najlepszych perfumerii świata. Całość zaprojektowano w industrialnym stylu przypominającym apteki z XIX wieku.

Projekt skierowany jest do wymagających klientów, przede wszystkim do osób, które cenią sobie indywidualne podejście i poświęcony im czas. Spotkanie z ekspertem i praca nad zapachem trwa około 30 minut. Flakonik zawierający 30 ml perfum kosztuje około 199 zł.

Galeria Klif działa w Gdyni od 1996 r. Oferuje ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, BOHOBOCO, Charme, Calvin Klein Jeans, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita Robert Kupisz Liu Jo, Marciano Guess, Max&Co., Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry oraz popularne marki sieciowe.

Do dyspozycji klientów jest supermarket Piotr i Paweł, strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM.

Magdalena Weiss 3268 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.